18 Mart 2014 Salı

Etkili olması için ne zaman ilan vermek lazım

Bu gün bir müşterimiz mail atmış, etkili olması için ne zaman ilan ver demeliyim diye sormuş. Ben de bu konu üzerinde biraz düşündüm, biraz da bakayım dedim sağa sola. Gerçekten ben de ne zaman ilan ver dersek etkili olacağını merak ettim.

ilan ver, ilan vermek, ücretsiz ilan ver, ücretsiz ilan vermek, araba ilan ver, emlak ilan ver, ilan


















Bu konu üzerine pek mantıklı makale bulamadım. Lakin kendi tecrübeme dayanarak diyebilirim ki etkili olmasını istiyorsanız gece ilan verin. Gece ilan ver denildiği zaman ertesi gün site yönetimi tarafından onaylanmış olur ve verdiğiniz ilan arama motorları tarafından arama sonuçlarında gösterilmeye başlanır. Tabi arama sonuçlarında çıkması öyle anlık olan bir şey değildir ama yine de gece ilan ver demek gündüz ilan ver demekten daha verimli sonuçlar almanızı sağlar. ilan verirken fotoğraf eklemeyi unutmayınız, fotoğraflarınızın konunuzla ilgili olması da ilanınıza cevap almanızı kolaylaştırır. Aslında ilan ver derken ilan başlığı da son derece önemlidir. Açıklama kısmını elden geldiğince açıklayıcı, detaylandırıcı ve özgün yazın.

Kesinlikle ama kesinlikle bir sitede yayınladığınız açıklamayı başka bir sitede yayınlarken değiştiriniz, kopya olacak içerik arama motorları tarafından hoş karşılanmaz. Etkili olması için gece saat 22:00 gibi ilan ver diyebilirsiniz, site yönetimi tarafından gece onaylanır, gündüz ilanınıza ulaşmak isteyen kullanıcılar daha rahat ulaşır. Yine ilan ver derken etkili olmasını istiyorsanız kullanıcılar sizi ararken hangi kelimelerle arama motorlarında arama yaptığınıza dikkat edin, o kelimeleri ilan ver dediğiniz zaman yazınızda kalın, italik ve altı çizili olacak şekilde birkaç defa kullanınız. Evet etkili ilan ver bu şekilde olur.

Benzer konudaki Etkili bir satış için ilan ver adlı makalemizi de okumanızı tavsiye ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder